Percorrer por Tipo de Documento: Documento de Conferência

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 538-557 de 558. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
Jun-2012Validation of the Electronic Portfolio Student Perspective Instrument: A study with portuguese secondary school studentsMonteiro, Maria Elvira; Miranda, Guilhermina LobatoconferenceObjectopenAccess
1990Variação sazonal da biomassa e da concentratação mineral em alfarrobeira (Ceratonia siliqua l.)Cabrita, R.; Martins-Loução, M. A.conferenceObjectopenAccess
2013Vê moinhos? São moinhos: Análise dos discursos sobre turbinas eólicas em AlvaiázereNunes, Maria João; Delicado, Ana; Figueiredo, Elisabete; Horta, AnaconferenceObjectopenAccess
2007Violência escolar e bullying em países europeusFonseca, Isabel; Veiga, FelicianoconferenceObjectopenAccess
2012Vivências, experiências e políticas alimentares incorporadas: as relações das crianças com a comida escolarTruninger, Mónica; Silva, Vanda Aparecida da; Teixeira, José; Horta, Ana; Alexandre, SílviaconferenceObjectopenAccess
2005Vocational identity in adolescence according to familyMoura, H.; Veiga, FelicianoconferenceObjectopenAccess
2010As vozes dos pais sobre o dia-a-dia dos filhos após o divórcioSchwingel, Marta; Carvalho, CarolinaconferenceObjectopenAccess
2006WebQuests: Oportunidades para Alunos e ProfessoresCosta, Fernando Albuquerque; Carvalho, Ana Amélia AmorimconferenceObjectopenAccess
15-Nov-2004What has Translation Theory got to learn from Contemporary Practice?Bennett, KarenconferenceObjectopenAccess
2016What have we learnt? If glyphosate were to become a late lesson we have now ignored the early warningsSilva, M.; Garcia, José LuísconferenceObjectopenAccess
2012What is an expert mathematics teacher?Ponte, João Pedro daconferenceObjectopenAccess
2012(What produces the) best effects on Teacher's ICT use in classroom: Formal training, informal training or neither?Piedade, João; Pedro, NeuzaconferenceObjectopenAccess
2015When infants get the question: The development of boundary tone perceptionSundara, Megha; Molnar, Monika; Frota, SóniaconferenceObjectopenAccess
2015When prosody is (not) needed or enough: an eye-tracking study of prosodic disambiguation in European PortugueseSeverino, Cátia; Vigário, Marina; Frota, SóniaconferenceObjectopenAccess
2016When prosody matters! Developing word segmentation abilities in European Portuguese learning infantsButler, Joseph; Severino, Cátia; Vigário, Marina; Frota, SóniaconferenceObjectopenAccess
2016When prosody matters! Emerging word segmentation abilities in European Portuguese learning infantsButler, Joseph; Severino, Cátia; Vigário, Marina; Frota, SóniaconferenceObjectopenAccess
2016When prosody matters: Emerging word segmentation abilities in European Portuguese learning infantsButler, Joseph; Severino, Cátia; Vigário, Marina; Frota, SóniaconferenceObjectopenAccess
2011Why lie? : a arte da mentira na voz dos adolescentes portuguesesMartins, Marina; Carvalho, CarolinaconferenceObjectopenAccess
2010Written report in learning geometry: explanation and argumentationSemana, Sílvia; Santos, LeonorconferenceObjectopenAccess
2017Zona Costeira - notas para uma gestão mais integrada - contextos erosivos, sociais e políticosSchmidt, LuísaconferenceObjectopenAccess