Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10451/4477
Título: Teachers researching their own practices in a process of curriculum change
Autor: Ponte, João Pedro da
Palavras-chave: Teacher researcher
Curriculum
Practice
Data: 2010
Citação: Ponte, J. P. (2010). In M. Pinto & T. F. Kawasaki (Orgs.). Teachers researching their own practices in a process of curriculum change. Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 1, pp. 371-375), Belo Horizonte, Brasil.
Resumo: This paper presents a practice-based teacher education task and reflects on using with a group of experienced teachers. I begin sketching a rationale for using such tasks, then I present the context of this activity and conclude referring the value of this approach for in-service and pre-service teacher education.
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10451/4477
ISSN: 0771-100X
Aparece nas colecções:IE - GIDM - Comunicações e Conferências

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
10-Ponte RF PME.pdf4,14 MBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.