Please use this identifier to cite or link to this item:
Title: Inclusive education ten years after Salamanca: Setting the agenda
Authors: Ainscow, Mel
César, Margarida
Keywords: Educação inclusiva
Issue Date: Sep-2006
Citation: European Journal of Psychology of Education, Special issue: Inclusive education ten years after Salamanca, volume XXI, numero 3
Abstract: Introdução ao número especial Inclusive Education: Ten Years after Salamanca, que pretende problematizar o que se entende por educação inclusiva, os ideais e princípios que lhe estão subjacentes, bem como o que já foi conseguido e as barreiras que ainda existem à sua operacionalização.
Peer review: yes
ISSN: 0256-2928
Appears in Collections:FC-DE-CIE-GIEDF - Artigos em Revistas Internacionais

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ainscow & César (2006).pdf4,85 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy

FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.